miercuri, 3 martie 2010

Unicorni

Se pare ca in ciuda eforturilor mele de a ramane intreg la cap indiferent de ceea ce'mi ofera viata, m'am sonat. Partea aiurea e ca nu se datoreaza unei tragedii sau unui eveniment marcant etc ci unui joc descoperit ieri.

Acesta este nemernicul in cauza:


In mare parte este vorba despre un unicorn robot care sare si sparge stele in timp ce alearga dupa niste... zane sau ceva de genu' in incercarea de a'si implini visele. Toata actiunea se petrece intr'o lume colorata in nuante de mov si roz, iar daca unicornu' sta in viata destul de mult, la un moment dat incep sa apara si niste delfini (roz si aia) care sar in jurul lui. Foarte tare!

Suna gay, pare gay, chiar este gay dar nu ma pot abtine. Cred ca am stat vreo 4 ore pe el in total de ieri pana azi. Mi'e rusine, ma face sa'mi pun sub semnul intrebarii sexualitatea, dar asta e.

In orice caz, sunt curios cati oameni pot sa'l joace si dupa sa spuna ca nu le place. Pana acum cred ca l'am dat la vreo 20 de insi si toti au ramas hipnotizati de cretinismul sau adorabil.

Asa ca, va rog, dati un click pe imaginea de mai sus si vedeti daca puteti sa'i rezistati. Eu nu am fost suficient de puternic.

A da, inca ceva:



Backflip Off School Desk - Watch more Funny Videos

Minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu