vineri, 12 martie 2010

Evident că am dreptate

Se zice că "n'ai de unde să ştii până nu încerci" dar geniul meu nelimitat şi logica mea infailibilă (am zis!) mi'au permis să găsesc o situaţie care face, în mod incontestabil, excepţie de la regula asta.

Mai exact, am stat eu aşa şi m'am gândit, în înţelepciunea mea, că dacă vreodată aş reuşi să inventez o maşină a timpului, m'aş întoarce, de exemplu, înapoi exact la secunda asta, în locul în care mă aflu. Din moment ce exact în această clipă eu nu văd o copie a mea stând lângă mine, înseamnă că nu voi reuşi niciodată să construiesc o maşină a timpului, cu alte cuvinte, am aflat cu ce ocupaţie să nu'mi irosesc întreaga viaţă, pentru că oricum ar fi degeaba. Briliant, nu?

Mă rog, hai să nu fiu prea exigent cu mine însumi, că na, poate maşina pe care aş inventa'o ar avea o marjă de eroare, aşa că îmi mai acord încă două zile să apar, dar dacă tot nu mă văd până la termenul limită, clar nu mă apuc să lucrez la proiectul respectiv.

Uneori mă uimesc singur cu revelaţiile pe care le am!

Dacă totuşi mă trezesc cu mine la uşă şi mă apuc de construit, o să mă întorc şi ca să'i avertizez pe tipii din clip să nu facă experimentul ăsta:


Microwave Box Of Wine - Watch more Funny Videos

Minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu