duminică, 7 martie 2010

Cutremurător

Hopa.. diacritice!

Exact când credeam că am scăpat, după ce am reuşit să supravieţuim necruţătoarei gripe porcine care a făcut sute de victime (Doamne sfinte!) la nivel global şi după ce am învăţat să controlăm influenţa flăcării violete, iată că a apărut o nouă ameninţare şi de data asta sunt convins că e groasă.

Acum câteva zile o RENUMITĂ pranoterapeută, stimata Doina Ionel, a spus că i s'a arătat ei aşa, în unul din numeroasele ei momente de clarviziune că pe 28 martie un cutremur va intreţine relaţii sexuale neconsensuale cu România şi în urma catastrofalului eveniment ne va lua dracu' pe toţi.

Ştirea trebuie să fie pe bune pentru că gagica asta este atestată în pranoterapie (s'a terminat şmecheria, adică aveam nişte dubii dar după ce am văzut atestatul, mi'a închis gura) şi este o veterană în domeniul paranormalului. Şamaniţa asta în devenire este capabilă să prezică viitorul (în general după ce acesta trece) şi viziunile sale sunt în mod clar reale pentru că seamănă foarte mult (ce coincidenţă!) cu anunţuri făcute în avans de către oameni de ştiinţă.

Pur şi simplu paranormală.

sând gluma la o parte, mie mi'e chiar simpatică puştoaica asta pentru că ştie să se promoveze, adică vizitând pagina ei de interpânză se poate constata că tipa e practic bună la orice: pranoterapie, bioenergie, clarviziuni, vorbeşte şi cu Iisus, ce mai.. e un fel de briceag de'ăla universal ea. Cred că o discuţie la telefon cu asta seamănă foarte mult cu una cu italianul ăla simpatic (regretabil săltat de poliţie pentru fraudă) care vindea inele la TV - îl sunai să cumperi un inel şi el îţi mai dădea încă 30, două coliere, 3 ceasuri şi ţi'o împrumuta şi pe asistenta lui pentru o noapte.

Deci se ştie, pe 28 martie toată lumea să evacueze oraşele. Ne vedem în Câmpia Bărăganului la o cafea şi un mic.

Dacă anunţul ar fi fost făcut de o petardă obosită, mitomană, senilă, cu un aspect de traseistă de pe centură care e moartă după atenţie şi bani aş fi putut să'l iau la mişto, dar fiind emis de o asemenea doamnă respectabilă care fără îndoială este racordată la paranormal, mă văd nevoit să iau măsuri şi să mă pregătesc pentru miniapocalipsa ce urmează.

Din categoria "glume de şantier" (dă'i cu click):

Minunat.

Totuşi stau şi mă gândesc.. cât de jenant ar fi să se adeverească viziunea ăleia. o_O

2 comentarii:

AndreeaGo spunea...

Mda. Îmi aduce aminte de Hâncu şi cutremurele lui senzaţionale. Dacă a apărut la Otv e clar. Şi totuşi...BIOENERGIE, CLARVIZIUNE, DIVINAŢIE, coe!

Unknown spunea...

Nu stiu cum de mai supravietuiesc "oamenii" astia. Chiar au bafta. Nu mai zic ca altii mor doar ca au mancat O ALUNA si au facut soc anafilictic.
Cine are zile..are..

Trimiteți un comentariu