duminică, 4 aprilie 2010

O, brad frumos!

Pentru a nu risca să par un tip insensibil, voi începe urându'vă Paşte fericit!

Într'un fel cred că este ziua mea preferată din an fiindcă reflectă cel mai bine cât de absurde sunt sărbătorile religioase.

Nu numai că are loc la date diferite mereu (deşi cumva Crăciunul e fixat pe 25 decembrie) dar îmi place încărcătura sa simbolică: un iepure, aflând că Iisus a murit, bucuros începe şi aduce dulciuri, cadouri şi în unele locuri de pe Glob împarte şi ouă pictate. Eu unu sunt mai circumspect aşa şi pun sub semnul întrebării atât sănătatea mintală a iepurelui cât şi intenţiile lui, adică mie îmi pare mai degrabă malefic decât drăgălaş dacă brusc e atât de darnic/harnic în ziua asta.

Mă rog.. în aceeaşi măsură ca atitudinea iepuraşului mă intrigă şi atitudinea oamenilor care în semn de revoltă/tristeţe faţă de soarta lu' Jesus mănâncă şi beau până le cedează ficatul.

Oricum, revenind la ce vroiam să scriu azi:
Îmi plac foarte mult reclamele puse aici pe blog de Google fiindcă sunt alese automat în funcţie de conţinutul articolelor (cică) pentru a se potrivi cât mai bine publicului care vizitează această minunată pagină.

Deci uitându'mă de'a lungul timpului peste anunţurile prezentate.. am înţeles că blogul meu este dedicat mamelor singure, supraponderale (reclamele existau cu mult dinaintea postului despre Mama model), gospodine, pasionate de poezii şi extrem de religioase care vor să îşi recâştige soţul şi totodată să înveţe rapid limba engleză.

Mdap.. a nimerit'o bine Google aici.. exact spre acel segment obscur de cititori ţinteam... what the fuck.

Totuşi, dacă faceţi parte din acea categorie informaţi'mă, că poate Google ştie mai bine decât mine sau poate eu, în mod involuntar, am ales la nivelul subconştientului să scriu articolele existente tocmai pentru că ele sunt cele mai relevante pentru segmentul respectiv.

Era foarte popular acum câteva săptămâni un film cu unu la paintball care arunca o grenadă chiar lângă el însuşi.. eh ăsta e şi mai capabil:

Chinese Soldier Grenade Throw Fail - Watch more Funny Videos
Minunat.

2 comentarii:

AndreeaGo spunea...

Dar iată, şi reclame anti-fumat şi într-o limbă necunoscuta mie...

ego spunea...

Castiga-ti Iubirea Inapoi
Invata Trucuri Psihologice Pt Ati Recastiga Iubirea Inapoi. Garantat!

:)) da!

Trimiteți un comentariu