marți, 20 aprilie 2010

Eroi

Am observat că în ultimii ani au început să apară pe la talk-show-uri tot mai mulţi “eroi” care vor să spună întregii lumi prin ce au trecut ei.

Mai exact, mă refer la oameni cu poveşti de genu “la 39 de ani aveam 500kg şi mi’am dat seama că este timpul să’mi schimb modul de trai şi să fac ceva cu viaţa mea, iar acum la 45 de ani sunt mândră de faptul că am ajuns la doar 450kg”.

Daaaa ştiu că există persoane care pur şi simplu au diverse afecţiuni care îi fac să se îngraşe indiferent cât de puţin mănâncă şi cât de mult se agită, dar vă asigur că domnii şi domnişoarele care apar pe la TV nu suferă de nimic decât de “depresie” (să fim serioşi, cine dracu’ nu e deprimat din când în când?) şi de lene acută.

Dar nu am ceva doar cu obezii care vin să ne descrie pas cu pas procesul incredibil prin care ei au ajuns de la a mânca 3 mistreţi la micul dejun la a ciuguli doar 2. Am ceva şi cu ăia care o ard la dezalcoolizare sau dezintoxicare până pe la 55 de ani şi după aia vin şi se laudă că au avut o revelaţie că nu e bine cum au trăit până în acel moment, în general dând’o şi prin divin, spunând că li s’a arătat Iisus într’o felie de pâine sau într’o ceaşcă de cafea şi le’a deschis ochii.

Tare curios sunt cine decide să’i ia pe oamenii ăştia dezaxaţi şi să’i prezinte unei lumi întregi ca pe nişte eroi care după doar 40 de ani de trăit haotic decid să o ia pe calea cea dreaptă.
Dar cred că sediul problemei nu este la realizatorii care îi invită pe aceşti învingători să’şi perie singuri egoul în direct la TV, ci la telespectatorii care ascultă foarte atenţi şi afectaţi poveştile lor absolut emoţionante.

Ce o fi atât de fascinant în a vedea o epavă umană ipocrită lăudându’se că la 50 de ani e gata să înceapă să trăiască responsabil şi declarându’se indignată de cei care nu au un stil de viaţă sănătos, nu ştiu. Clar e ceva în neregulă cu mine, fiindcă marea parte a maselor este evident topită după astfel de chestii.

Hm, stând aşa şi gândindu’mă la tema asta, mă întreb.. de ce să mă mai consum să fac bani? Mai bine mă apuc şi o dau pe heroină grav câţiva ani (eventual spun şi că’s dependent de sex că şi asta şochează şi stârneşte compasiune) şi undeva pe la onorabila vârstă de 40 mă potolesc şi încep să dau ture pe la emisiuni de la ProTV şi Antena 1 sensibilizându’i pe telespectatori cu povestea sorţii mele TERIBILE.

Având în vedere în ce fel evoluează societatea cel mai probabil voi fi privit ca un erou naţional sau mă vor alege unii să le reprezint partidul.

Puştiul ăsta a dat gol şi după a fugit la suporterii echipei adverse din greşeală:

Minunat.

Un comentariu:

Trimiteți un comentariu