luni, 1 februarie 2010

Rog seriozitate

Radem, glumim, dar uneori vine momentul sa mai vorbim si despre lucruri importante, care trebuie tratate cu o seriozitate aparte, cum ar fi, de exemplu, subiectul acestui post.

Fiind un real devorator de zvonuri mondene (a se citi "ma informez odata pe an in legatura cu ce se da in lumea vedetelor"), am aflat si eu astazi de presupusa aventura/relatie a Angelinei Jolie cu Lady Gaga.

Cine nu e inca pus in tema ar trebui sa se gandeasca foarte bine la propriul stil de viata, pentru ca evident nu focuseaza destul pe ceea ce este cu adevarat relevant.

Asa, acum.. trebuie sa spun ca nu am auzit o idiotenie mai mare de ceva timp. Adica, este atat de improbabil ca cele doua domnitze sa se fi sexat incat mi se pare mai degraba rodul unui delir "stirea". Cu atat mai mult cu cat, in cam toate articolele despre aberatia asta se spune ca Lady Gaga (care pana recent era banuita ca este de fapt barbat) nu s'ar fi limitat la limbi in ceasca aplicate reciproc ci a si bagat manzul cu o singura nara in grajd, fiind de fapt hermafrodita! Auzi tu!

Sincer trebuie sa fii oarecum.. credul (ce politicos sunt) ca sa pui botul la asa ceva. E bine sa ai o imaginatie bogata, uneori e chiar ok sa scrii cand esti beat sau fumat dar cine a scos stirea asta a luat'o pe colina grav de tot.

Nu stiu... mi se pare absolut excelent zvonul, duduia Jolie l'a dat in ma'sa pe Brad Pitt si si'a abandonat colectia de copii pentru un nas in savarina si o pseudociocaneala cu Gaga. Mda clar... insa... cine poate sti care'i adevarul?

Totusi, cred ca o intrebare si mai buna ar fi: cui drecu'i pasa? In mod sigur nu mie.

Bineinteles:

A si inca ceva.. reclama pe fatza, imi cer scuze.

Minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu