vineri, 12 februarie 2010

Am prejudecati.

Am asistat recent la o discutie foaaarte interesanta pe un forum.

Mai nou, a fi gay, bi sau transsexual nu se mai poarta. Acum, ultimul racnet este sa fii (ca persoana nascuta fata) barbat gravid.

De la acest nou trend, o duduie a ajuns sa posteze pe un oarecare forum, spunand ca ea vrea sa isi schimbe sexul si dupa ce ajunge sa arate cu adevarat ca un barbat, sa ramana gravid(a). Respectiva domnisoara sustinea ca doar asta ar putea sa o implineasca in viata, zicand ca mereu a simtit ca ar trebui sa faca acest lucru. In acelasi post, ea punea si cateva intrebari inteligente cum ar fi: "ce parere aveti?", "voi daca v'ati naste intr'o asemenea familie cum v'ati simti?" sau "credeti ca ar putea fi influentat negativ copilul de alegerea mea?", dar in cele din urma a precizat ca oricum nu va tine mult cont de raspunsuri.

Spre deosebire de alti indivizi participanti la acea discutie, eu nu m'am limitat la replici de genul "impusca'te". Am incercat sa inteleg de ce ar SIMTI NEVOIA cineva sa faca un asemenea lucru, adaugand ca mi se pare destul de bizar, motiv pentru care am fost etichetat de catre deosebita domnisoara ca fiind un om depasit, plin de prejudecati.

Deci.. sincer... inteleg, traim in era afirmarii sexuale, in care zilnic se poarta lupte pentru ca oricine sa se poata cotzai cu cine/ce vrea fara sa se simta complexat, insa CRED ca trebuie sa existe o limita la orice. Adica, de ce sa vrei, ca fata hetero, sa devii barbat, sa te cuplezi cu un barbat gay si sa ramai gravid(a) cu el!? Si chiar si asa, ar putea fi o experienta acceptabila insa problema mea e ca in tot acest proces un copil ramane complet trepanat, zic io, cand realizeaza ca in afara de faptul ca ambii lui parinti sunt barbati, tati #1 e gay si tati #2 e de fapt mami si femeie la baza.

Poate ca trebuie sa mai cresc si sa ma mai maturizez, in fond, tipa mentionata tot repeta ca nu exista argumente valide impotriva deciziei sale si ca toti cei care nu sunt de acord sunt pur si simplu prea prosti ca sa inteleaga ca nu e mare lucru ce vrea ea - cu alte cuvinte scopul postului ei era doar sa atraga atentie.

In incheiere, va prezint cea mai tare scena de actiune a tuturor timpurilor. Merita privita pana la capat... mi'a schimbat viata:

Minunat.

Un comentariu:

Blue spunea...

Mai stiu pe cineva care spunea rahaturi si apoi se contrazicea cu toata lumea care ii sublinia asta... anyways, you all got trolled de fata aia sau pur si simplu era attention whore fara webcam. :P

Si... "Chibi Eats Snow" m-a traumatizat putin.

Trimiteți un comentariu