vineri, 29 ianuarie 2010

Jenibil

Grav lucru sa fii uituc, ajunge omul sa faca tot felul de gafe.

Acum ceva timp am avut niste incidente minore cu internet providerul meu drag si scump. Prin asta vreau sa spun ca nu mi'a mers netu' aproape deloc timp de doua luni desi isi pusesera toti expertii sa verifice situatia. Ma rog, irelevant, ce merita insa notat este faptul ca, ajuns la capatul rabdarii, am luat decizia (privind in urma, nu foarte inteleapta) de a'mi schimba parola la internet in "dutenpulameadenet".

Astazi, pe inserat, netul meu a decis sa ma abandoneze si dupa ce am asteptat cam 30 de minute sa revina, m'am gandit sa sterg conexiunea si sa o refac (asta mai functionase de cateva ori inainte). Totul a decurs ok pana cand a fost nevoie sa introduc parola. Nu numai ca o uitasem, dar uitasem si de ce natura era. Si uite'asa am sunat eu vesel si plin de respect la furnizorul de net si l'am intrebat pe tanarul operator, pe un ton extrem de amabil si calm, care era parola.

Tipul era nou cred sau pur si simplu foarte politicos ca s'a ferit sa o pronunte toata si a inceput sa mi'o dicteze pe litere si pe la jumatate mi'am amintit brusc care era. M'am simtit un pic.. stanjenit sa zicem, da' nu uitasem cat de tare m'au enervat in trecut asa ca am plusat si la sfarsit l'am rugat sa mi'o dicteze pe toata, nu pe litere, de mai multe ori, ca sa ma asigur ca am inteles corect. A ezitat el baiatu' initial da' pana la urma am inceput sa radem isteric si am cazut de acord ca respectiva companie este degeaba.

Oricum, usor penibila faza, asa ca un mic sfat: nu va puneti parole dubioase ca nu se stie cu cine ajungeti sa vorbiti despre ele.

Siii ceva ce n'are nicio legatura cu nimic:

Minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu