marți, 23 februarie 2010

Trist rau

Cam nasol, am si io cateva pasiuni pe lumea asta si se pare ca am ramas fara una dintre ele.

Spre deosebire de majoritatea oamenilor care mereu cauta filme cat mai bune, mie imi placea sa le vad pe cele mai proaste posibile - sperand sa dau intr'o zi peste absolut cel mai tzandari. Vorbesc despre filme atat de teribile incat incep sa devina bune sau chiar geniale prin valoarea lor comica sau prin capacitatea de a deruta grav.

Eh dar iata ca soarta mi'a tras o palma acum doua zile cand, uitandu'ma pe net dupa productii de calitate indoielnica, am dat peste urmatorul clip:

Minunat. Pur si simplu minunat, atat pot sa zic.

Absolut fantastic, 99% din ce se intampla atat in scena asta cat si in intreg filmul de provenientza nu are niciun sens, motiv pentru care il declar pe acesta ca fiind cel mai prost film al tuturor timpurilor. Reuseste sa il surclaseze chiar si pe fostul meu preferat, Die Hard Dracula, in care actorul principal se schimba de cateva ori fara motiv in tranzitiile dintre scene, cei care jucau rolul abandonand pe rand proiectul deoarece considerau ca acesta avea potentialul de a le ingropa carierele permanent.

De aici insa apare si problema mea: capodopera expusa fiind atat de praf, chiar nu cred ca poate exista ceva mai jenant produs in lume, motiv pentru care am ramas fara pasiunea mentionata fiindca orice as vedea de acum incolo ar pali in comparatie cu bijuteria asta asa ca n'ar avea rost.

Deci sincer... cine a facut filmul ori este o minte prea stralucita pentru a fi inteleasa de muritorii prezentului, ori are cele mai fascinante probleme psihice existente. Adica ceva TREBUIE sa fie in neregula in capul tau ca sa regizezi asa ceva, apropo filmul nu este o comedie.

De ce ala merge in maini pe skateboard pe sosea la inceput?

De ce foloseste gonflabila ca acoperire pentru pusca? Dintre toate lucrurile din lume, de ce o gonflabila?

Cum reuseste ala sa traga in roata din spate a jeepului si totodata sa'l impuste in inima pe sofer?

Ce droguri consumase soferul de reuseste sa'si revina in cateva clipe dupa ce este impuscat in inima?

Ce cacat se intampla cand il lovesc pe skater cu jeepul in marsarier, de ajunge ala la "100 de metri in aer"? (se vede clar ca e pur si simplu filmat de jos in sus si tipu' doar sare, dar respect intentia regizorului)

Si mai ales - ignorand faptul ca ala avea pentru orice eventualitate un lansator de rachete la el, lucru perfect normal, nu? - de ce distruge la sfarsit si gonflabila?

Nu stiu, eu n'am niciun raspuns pertinent si din aceasta cauza, plus datorita dialogului de Oscar, filmul asta are toata stima mea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu