vineri, 15 ianuarie 2010

Tigari. Anarhie. Sex in trei

..sau cu alte cuvinte, idioti din lumea larga.

Nu'mi da pace talentul zilele astea asa ca iata'ma postand a doua oara in doua zile.

De data aceasta voi vorbi despre 3 persoane fascinante.

1. Domnul cu tigari

Printr'un concurs de imprejurari am cunoscut acum cateva saptamani un domn cel putin interesant. Ramas doar eu cu el pe o bordura, asteptandu'l pe unu, incepem noi sa socializam si la un moment dat tipul isi scoate pachetul de tigari din buzunar si bricheta, baga o tigara in gura, da sa o aprinda, dupa care fara sa traga macar un fum o arunca.

Eu raman asa un pic.. mirat.. da' ma gandesc "eh lasa ca poate era uda".

Mai scoate baiatu inca o tigara, la fel, da sa o aprinda dupa care o arunca intreaga, o scoate pe a treia, o aprinde si o fumeaza, dupa care iar arunca vreo 3-4.

Deja eram complet intrigat asa ca l'am intrebat care'i manevra, raspunsul fiind plin de intelepciune: "Pai vezi tu, io's superstitios si consider ca aduce ghinion sa fumezi o tigara care nu se aprinde din primul pufait." Ca sa ne intelegem, tipul a aruncat jumate de pachet incercand sa aprinda 3 tigari.

2. Anarhistul

Am avut prilejul de a vorbi acum ceva timp cu un savant. Acest geniu pustiu imi vorbea mie despre avantajele anarhiei, despre cum ar revolutiona lumea si ar face viata mult mai misto, iar eu, in ignoranta mea l'am intrebat: "Prietene tu realizezi ca daca s'ar instaura anarhia ai putea fi ucis in orice moment, fara motiv si fara vreun avertisment si ca nu ai mai putea nici macar sa inchizi ochii pt 5 minute in liniste?"

Vai! Dar a luat foc briliantul cand a auzit intrebarea mea, raspunzandu'mi scurt: "Pai nu ma, tu nu intelegi, io zic sa fac doar eu anarhie, nu sa faca si altii pe mine."

Mda, inteleg perfect.

3. Sex in trei

Probabil ca gagiul din povestea asta e unu dintre cei mai prosti oameni care au trait vreodata.

Incepe unu acum o saptamana si se plange ca facuse cea mai mare gafa din viata lui, iata ce facuse el:

Era sambata seara, impreuna cu nevasta, acasa la cel mai bun prieten al lui pe care'l cunostea din copilarie. Beau ei cateva pahare, rad ce rad, dupa care individului ii vine o idee fantastica si le propune nevestei sale si amicului sa o faca in 3. Fiind toti relativ beti, dupa cateva momente de ezitare oamenii au zis hai, asa ca au inceput sa se dezbrace.

In acest punct insa, povestea ia o intorsatura tragicomica pentru ca intamplarea a facut ca amicul sa aiba un penis aproape dublu in lungime si grosime fata de cel al idiotului. Vazand asta, baiatul despre care povestesc a ramas masca si a fost atat de traumatizat incat nici macar n'a mai putut obtine o erectie.. si asa a ajuns el sa se uite vreo 4 ore cum ala i'o tragea lu nevasta'sa in toate modurile posibile.

A doua zi dimineata, dupa o discutie lunga, nevasta l'a anuntat ca il paraseste pentru amic. Foarte tare, nu?!


Cu permisiunea dumneavoastra, ceva ce n'are nicio legatura cu nimic:




Minunat.

Un comentariu:

Nashu_mare spunea...

Sexul in trei in care sunt doi barbati si o femeie e gay.

Trimiteți un comentariu