luni, 3 mai 2010

Ce mai e la modă

În nemernicia mea nu prea i'am mai acordat atenţie bietului blog în ultimele 2 săptămâni. Promit să’mi revizuiesc atitudinea, dar să trec la subiect:

Din nou, în ciuda eforturilor depuse să fiu la curent cu aproape tot ce mişcă mereu, să ştiu care sunt cele mai discutate subiecte şi mai ales ce este în trend, se pare că uşor uşor iar am rămas în urmă şi sunt foarte dezamăgit de mine.

Săptămâna trecută, de exemplu, mi’a venit să intru în pământ de ruşine. Asistând la o conversaţie despre ce e considerat în prezent cool în materie de sex, m’am cam făcut de cacao când a fost pomenit numele unei practici mai... exotice (cred că ăsta’i termenul potrivit) şi eu am fost singurul care nu a ştiut ce înseamnă. Practica respectivă se intitula nulificarea penisului – numai din denumire este clar că e ceva odios dar fiind plictisit, voi explica exact în ce constă.

Este foarte simplu: pe scurt, se execută cu precizie şi tandreţe o gaură în perineu (locul ăla dintre scrot şi anus) ce îi va permite individului să poată urina fără să îşi folosească penisul. Da, asta înseamnă că orice domn cu cucul nulificat poate face pipi în timp ce duce măgarul în beci fără să îşi deranjeze partenera (teoretic). YES! În fine, este posibil! Nu'i aşa că sunteţi entuziasmaţi? Nu? Nici eu.

Şi da... e oarecum o semischimbare de sex fiindcă tipul ajunge să se uşureze ca o domnişoară dar aparent procedura nu este considerată gay şi în plus, cică sporeşte virilitatea!

Eu cred că o să îmi fac două găuri, să revoluţionez moda şi să fiu de două ori mai potent decât amatorii cu una.

Neclarităţi?

I’a luat doar 13 minute:

Minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu