miercuri, 12 mai 2010

Rahat (turcesc)

9 zile şi 4 calculatoare devirusate mai târziu, am revenit. Mult mai sictirit, mai sonat, dar totodată mai înţelept fiindcă am învăţat o lecţie extrem de importantă: hackerii ruşi nu trebuie subestimaţi.

Dar asta nu este foarte interesant. Interesantă este însă o creaţie artistică inegalabilă peste care am dat acum două zile:


Da, este o vaginobicicletă. Dă'i cu click pe imagine pentru mai multe poze.

Sigur, pentru omul incult de rând pare rodul obscen al unei minţi frustrate sexual, dar nu este! Nu nu! Este o capodoperă complexă menită să atragă atenţia asupra poziţiei insignifiante ocupate de femei în această lume a bărbaţilor - cel puţin aşa susţine duduia (deloc dementă!) care a realizat'o.

După ce am studiat îndelung deosebita bicicletă am ajuns la concluzia că vreau una. O voi numi Frederick şi de fiecare dată când viaţa mă va dezamăgi mă voi ascunde înăuntrul ei şi îmi voi imagina că totul este în regulă.

În încheiere, mă prezint timid cu o rugăminte: dacă ştiţi cumva de unde pot cumpăra o pereche de pantofi ca cea de mai jos, lăsaţi şi voi un comment aici sau daţi'mi un mail. Rog seriozitate.



Minunat.

Un comentariu:

Dark spunea...

daca afli da' un forward la mail sau copy-paste la mesaj or w/e...

blog it...

SOMETHING!

Trimiteți un comentariu